Sztuka pod choinkę. Łaźnia „promuje swoich”

Nowy projekt radomskiej Łaźni to m.in. wirtualna ekspozycja prac artystów z Radomia i regionu, które twórcy przeznaczyli do sprzedaży.

Inicjatywa Łaźni ma stanowić szeroko rozumianą promocję artystów i sztuki. W efekcie ma pomóc w bezpośrednim dotarciu potencjalnych nabywców do sprzedających swoje prace autorów. Organizatorzy zakładają popularyzowanie takich dyscyplin jak: malarstwo, rysunek, rzeźba, ceramika, fotografia, z wyjątkiem rękodzieła artystycznego – ozdób, dekoracji czy makram.

Sama Łaźnia nie pośredniczy i nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej. Szczegółowy regulamin akcji adresowany do artystów chętnych do partycypowania w opisywanym projekcie dostępny jest na stronie internetowej placówki, która na zgłoszenia od twórców czeka do 9 grudnia 2020 roku.

„>Sztuka pod choinkę< to kolejna już inicjatywa z cyklu >Promujemy swoich<, który niejako naturalnie przyszedł nam na myśl w związku ze szczególną sytuacją pandemiczną. Działając jako Radomski Klub Środowisk Twórczych i Galeria tym bardziej jesteśmy przekonani, że miejska instytucja w tym dziwnym czasie powinna stworzyć swego rodzaju parasol nad twórcami związanymi z Radomiem” – opowiada o pomyśle Beata Drozdowska, dyrektor Łaźni, RKŚTiG.