Słodycze reklamowe w strategii marketingowej

Specjaliści od promocji i kreacji wizerunku często nie doceniają słodyczy reklamowych. Tymczasem pyszny poczęstunek, z odpowiednim obrandowaniem, potrafi błyskawicznie poprawić nastrój. Przekonaj się, jak użyteczne w marketingu mogą być firmowe słodkości!

  • Upominki reklamowe z logo firmy są ciekawym rozwiązaniem, a łakocie nieodłącznie wiążą się z przyjemnością.
  • Najlepsze słodycze reklamowe są jakościowo porównywalne do topowych wyrobów cukierniczych.
  • Słodkie gadżety reklamowe sprawdzają się zarówno w działaniach zewnętrznych, jak i employer brandingowych.

Każda sposobność jest dobra, by wywołać pozytywne wrażenie i skojarzenia. Rozdawane słodycze reklamowe działają jak magnes podczas rozmaitych festynów, targów, konferencji oraz innych wydarzeń. Przydają się także w węższym gronie, nie tylko na spotkaniach z partnerami biznesowymi.

Co wybrać – herbatniki, wafelki, cukierki, miętówki, czekoladki reklamowe?

Wszyscy mają własne upodobania i nie sposób zmierzyć, które słodycze zapewnią większą popularność. Warto testować i sprawdzać, jakie słodkości cieszą się największym wzięciem i po które łakocie ludzie najczęściej wracają do firmowego stoiska. Pomysłowe opakowanie też przyciąga uwagę – np. pudełka w kształcie serca na walentynki albo pokazywane na https://promoteca.pl/gadzety-domowe/slodycze-reklamowe/ miętówki w domku czy ciężarówce. Wśród polecanych słodyczy reklamowych są:

  • krówki;
  • praliny;
  • lizaki;
  • miętówki i inne cukierki;
  • czekoladki;
  • wafle;
  • ciastka etc.

Przy odpowiednim budżecie nic nie stoi na przeszkodzie, by firmowe słodycze reklamowe różniły się od sklepowych produktów de facto jedynie nadrukiem na opakowaniu. Wielu producentów znanych i lubianych łakoci ma w swojej ofercie dostarczenie swoich niektórych wyrobów oznaczonych innym logo lub bez jakiegokolwiek brandingu. Takie „anonimowe” czekoladki wystarczy umieścić we własnych woreczkach, torebkach, kartonikach etc. i oferować minipaczki. Niepowtarzalny smak pozostaje, a reklamowe słodycze działają na korzyść Twojej marki. Taka oferta dla firm często uwzględnia minimalne zamówienie.

Pyszne słodycze reklamowe z logo firmy można wykorzystać w wielu sytuacjach

Stoiska wystawowe muszą przyciągnąć odwiedzających. Mały, acz miły podarunek zachęci do podejścia, porozmawiania… Możesz wynająć hostessy, by chodziły po galerii handlowej, terenie festiwalu itp. i obdarowywały potencjalnych klientów. Podczas rozmów w biurze warto postawić na stół kilka półmisków ze słodkościami. Od razu wszystkim poprawi się humor.

Zadbaj też o podwładnych! Jeden z pracowników ma urodziny? To doskonała okazja, by wśród okolicznościowych benefitów znalazł się również słodki, uroczy podarunek. Pod warunkiem że solenizant(ka) nie stroni od cukierków i innych pokus.

Słodycze reklamowe są miłym akcentem, który wzmacnia wiele działań promocyjnych. Niewielki dodatek, a działa pozytywnie niemal na każdego klienta.

O Autorze /

OK!magazyn powstał w 2008 roku. Nadal jesteśmy pierwszym i jedynym czasopismem lifestyle obejmującym zasięgiem południową część województwa mazowieckiego. Chcesz się z nami skontaktować? Napisz wiadomość na e-mail: okmagazyn@okmagazyn.pl

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany

Start typing and press Enter to search