Słodycze reklamowe w strategii marketingowej
Specjaliści od promocji i kreacji wizerunku często nie doceniają słodyczy reklamowych. Tymczasem pyszny poczęstunek, z odpowiednim obrandowaniem, potrafi błyskawicznie poprawić nastrój. Przekonaj się, jak użyteczne w marketingu mogą być firmowe słodkości!
- Upominki reklamowe z logo firmy są ciekawym rozwiązaniem, a łakocie nieodłącznie wiążą się z przyjemnością.
- Najlepsze słodycze reklamowe są jakościowo porównywalne do topowych wyrobów cukierniczych.
- Słodkie gadżety reklamowe sprawdzają się zarówno w działaniach zewnętrznych, jak i employer brandingowych.
Każda sposobność jest dobra, by wywołać pozytywne wrażenie i skojarzenia. Rozdawane słodycze reklamowe działają jak magnes podczas rozmaitych festynów, targów, konferencji oraz innych wydarzeń. Przydają się także w węższym gronie, nie tylko na spotkaniach z partnerami biznesowymi.
Co wybrać – herbatniki, wafelki, cukierki, miętówki, czekoladki reklamowe?
Wszyscy mają własne upodobania i nie sposób zmierzyć, które słodycze zapewnią większą popularność. Warto testować i sprawdzać, jakie słodkości cieszą się największym wzięciem i po które łakocie ludzie najczęściej wracają do firmowego stoiska. Pomysłowe opakowanie też przyciąga uwagę – np. pudełka w kształcie serca na walentynki albo pokazywane na https://promoteca.pl/gadzety-domowe/slodycze-reklamowe/ miętówki w domku czy ciężarówce. Wśród polecanych słodyczy reklamowych są:
- krówki;
- praliny;
- lizaki;
- miętówki i inne cukierki;
- czekoladki;
- wafle;
- ciastka etc.
Przy odpowiednim budżecie nic nie stoi na przeszkodzie, by firmowe słodycze reklamowe różniły się od sklepowych produktów de facto jedynie nadrukiem na opakowaniu. Wielu producentów znanych i lubianych łakoci ma w swojej ofercie dostarczenie swoich niektórych wyrobów oznaczonych innym logo lub bez jakiegokolwiek brandingu. Takie „anonimowe” czekoladki wystarczy umieścić we własnych woreczkach, torebkach, kartonikach etc. i oferować minipaczki. Niepowtarzalny smak pozostaje, a reklamowe słodycze działają na korzyść Twojej marki. Taka oferta dla firm często uwzględnia minimalne zamówienie.
Pyszne słodycze reklamowe z logo firmy można wykorzystać w wielu sytuacjach
Stoiska wystawowe muszą przyciągnąć odwiedzających. Mały, acz miły podarunek zachęci do podejścia, porozmawiania… Możesz wynająć hostessy, by chodziły po galerii handlowej, terenie festiwalu itp. i obdarowywały potencjalnych klientów. Podczas rozmów w biurze warto postawić na stół kilka półmisków ze słodkościami. Od razu wszystkim poprawi się humor.
Zadbaj też o podwładnych! Jeden z pracowników ma urodziny? To doskonała okazja, by wśród okolicznościowych benefitów znalazł się również słodki, uroczy podarunek. Pod warunkiem że solenizant(ka) nie stroni od cukierków i innych pokus.
Słodycze reklamowe są miłym akcentem, który wzmacnia wiele działań promocyjnych. Niewielki dodatek, a działa pozytywnie niemal na każdego klienta.