6 bezbolesnych sposobów na częstsze picie wody

picie wody; kranówka; dieta;, 6 bezbolesnych sposobów na częstsze picie wody, OK!magazyn

O tym, że należy pić dużo wody, wiemy chyba wszyscy. Wielu z nas jednak ona w ogóle nie smakuje, więc mamy z tym problem. Na szczęście istnieje 6 łatwych sposobów na przemycenie dodatkowych porcji wody w swojej diecie.

Tematykę picia odpowiednich ilości wody poruszyła w jednym ze swoich najnowszych wpisów na Instagramie Agnieszka Pocztarska, prowadząca profil Czytamy Etykiety. Autorka zauważa, że przecież nie ma życia bez wody, a sam człowiek składa się w 2/3 właśnie z niej. Średnio (choć to zależy od wielu czynników) jedna osoba powinna spożywać około 1,5 l tego płynu dziennie. A kobiety w ciąży i osoby aktywne fizycznie jeszcze więcej. Jak to jednak zrobić?

Czytamy Etykiety podaje kilka łatwych sposobów na częstsze spożywanie wody.

Jak pić więcej wody?

  1. Po wstaniu wypijaj szklankę wody, a przed pójściem spać – pół szklanki. Istnieje uzasadnione podejrzenie, że uda ci się to zrobić bezboleśnie, ponieważ rano i tak chce się pić, a wieczorem można szybko tę małą porcję płynu przyjąć.
  2. Zawsze mniej przy sobie w pracy szklankę z wodą – będziesz po nią sięgać odruchowo.
  3. Jeśli nie smakuje ci woda, dodaj do niej plaster cytryny lub sok z owoców bądź liść mięty.
  4. Zainstaluj aplikację, która przypomina o piciu wody. Do wyboru masz ich niemało.
  5. Zaopatrz się w butelkę z wodą i zaznacz na niej godziny brania kolejnych łyków.
  6. Jedz zupy bogate w wodę lub zawierające produkty, które mają je dużo, np. pomidory, ogórki.
picie wody; kranówka; dieta;, 6 bezbolesnych sposobów na częstsze picie wody, OK!magazyn